- 0230-575268
- 0230-575418
Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. SV
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Utilitati Comunale Ostra
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Raport de evaluare a implementarii Legii 544 din 2001 In Anul 2018 Vizualizare
- HCL nr. 44 din 22.03.2019 si adresa ANAF privind sume defalcate din TVA Vizualizare
- Raport privind starea economica, sociala si de mediu a comunei Ostra pentru anul 2017: click aici
- Anexa conform art. 33 din Legea 153 din 2017 privind salariile de baza pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Ostra incepand cu data de 01.01.2018: click aici
- Transparenta venituri salariale – salariile de baza pentru personalul din cadrul Primariei Comunei Ostra incepand cu data de 01.07.2017: click aici
- Adresa privind rapoartele de evaluare a implementării Legilor nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public şi nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aferente anului 2015: click aici
- Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2015: click aici
- Raport de evaluare a implemetarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2015 – Ostra: click aici
- Raportare lunara elaborare acte administrative in anul 2015: click aici
- Adresa nr. 440 / 30.01.2015 privind înaintarea unui exemplar din Rapoartele de evaluare a implementării Legilor nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public şi nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aferente anului 2014: click aici
- Anexa nr.1 anunt concurs ocupare functii publice vacante: click aici
- Anexa nr.2 atributii post stare civila si evid persoanelor: click aici
- Anexa nr.3 formular inscriere concurs BT: descarca documente in format .pdf si .docx
- Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2014: click aici
- Raport de evaluare a implemetarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2014 – Ostra: click aici
- Raportare lunara elaborare acte administrative in anul 2014: click aici
- Raport de evaluare a implemetarii Legii nr. 544 – 2001 in anul 2013 – Ostra: click aici
- Raport de evaluare Lege 52 in anul 2013 – Ostra: click aici
- Raport de evaluare a implemetarii Legii nr. 544 – 2001 in anul 2012 – Ostra: click aici
- Raport de evaluare Lege 52 in anul 2012 – Ostra: click aici
- Raport de evaluare a implemetarii Legii nr. 544 – 2001 in anul 2011 – Ostra: click aici
- Raport de evaluare Lege 52 in anul 2011 – Ostra: click aici
- Raport de evaluare a implemetarii Legii nr. 544 – 2001 in anul 2010 – Ostra: click aici
- Raport de evaluare Lege 52 in anul 2010 – Ostra: click aici
- Mai jos puteti descarca situatii elaborate ale actelor administrative din luna octombrie a anului 2009 pana in martie 2011
RaportaredeTransparentaDecizionala2009-2011 Vizualizare