- 0230-575268
- 0230-575418
Evidența persoanelor
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. SV
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Utilitati Comunale Ostra
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR OSTRA
Este situat în comuna Ostra, strada Stefan cel Mare, nr. 2, judeţul Suceava şi are următorul
PROGRAM DE RELAȚII CU PUBLICUL
Luni – Joi Vineri
08:00 – 12:00 – primire documente 08:00 – 12:00 – primire documente
13:00 – 15:00 – eliberare acte 12:00 – 13:00 – eliberare acte
- HCL nr. 18 din 24.03.2022 privind inființarea si organizarea serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al comunei Ostra Vizualizare
- Programul de lucru S.P.C.L.E.P Ostra 2023 (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Evidența persoanelor. ANUNT IMPORTANT pentru cetățeni – E bine de știut! (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Informații circulație documente în U.E (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Contravaloarea actelor de identitate (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Dovada adresei de domiciliu (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea actului de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea primului act de identitate după împlinirea vârstei de 18 ani (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea actului de identitate la expirarea termenului de valabilitate, modificarea datelor de stare civilă (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate deținut anterior (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea cărții de identitate provizorii (CIP) (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea actului de identitate la dobândirea cetățeniei române (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Eliberarea actului de identitate la schimbarea denumirii străzii (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței (flotant) (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Contravenții evidența persoanelor (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare
- Model cereri (Adaugat la data 05.10.2023) Vizualizare