0230-575268
0230-575418
primaria_ostra@yahoo.com
Prima pagină
Despre institutie
Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Primar
Viceprimar
Secretar general
Consiliul Local
Agenda conducerii
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Ostra
Evidența persoanelor
Stare Civila Ostra
Acte necesare stare civila
Publicatie de casatorie
Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Informatii de interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara)
Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
Documentele privind execuția contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritară
Protecția datelor cu caracter personal
Transparenta decizionala
Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
Dezbateri publice
Consultări interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Ședințe publice / Anunțuri / Minute
Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
Integritatea instituțională
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Situația incidentelor de integritate
Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Monitorul Oficial Local
Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
Regulamentele privind procedurile administrative
Hotărârile autorităţii deliberative
Dispoziţiile autorităţii executive
Documente şi informaţii financiare
Alte documente
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa/mass-media
Programul de functionare al institutiei
Program de audiente
Petitii
Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
Formulare Electronice
Sesizări Online
Verificare Solicitări
Nastiuc Maria Cristina – 20170612
martie 25, 2020 |
Publicat de
admin
|
Categorie: Fără categorie
Prima pagină
Despre institutie
▾
Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
Conducere
▾
Lista persoanelor din conducere
▾
Primar
Viceprimar
Secretar general
Consiliul Local
Agenda conducerii
Organizare
▾
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
▾
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
▾
Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Ostra
Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
Programe si strategii
Rapoarte si studii
▾
Rapoarte
Studii
Informatii de interes public
▾
Solicitare informatii. Legislatie
▾
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget
▾
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara)
Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
▾
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
Documentele privind execuția contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritară
Protecția datelor cu caracter personal
Transparenta decizionala
▾
Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
Dezbateri publice
Consultări interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Ședințe publice / Anunțuri / Minute
Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
Integritatea instituțională
▾
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Situația incidentelor de integritate
Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Monitorul Oficial Local
▾
Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
Regulamentele privind procedurile administrative
Hotărârile autorităţii deliberative
Dispoziţiile autorităţii executive
Documente şi informaţii financiare
Alte documente
Contact
▾
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa/mass-media
Programul de functionare al institutiei
Program de audiente
Petitii
Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
Formulare Electronice
Sesizări Online
Verificare Solicitări