• 0230-575268
  • 0230-575418
  • primaria_ostra@yahoo.com
Primaria Comunei Ostra
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
          • Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Ostra
            • Evidența persoanelor
            • Stare Civila Ostra
              • Acte necesare stare civila
              • Publicatie de casatorie
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Declaratii de avere si de interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorităţii deliberative
    • Dispoziţiile autorităţii executive
    • Documente şi informaţii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
  • Formulare Electronice
  • Sesizări Online
  • Verificare Solicitări

Socoliuc Lutiana-20130610

iunie 10, 2013 | Publicat de admin | Categorie: Fără categorie

Copyright © 2025 Primaria Comunei Ostra. Toate drepturile rezervate.

  • Utilizare cookie-uri
  • GDPR
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    ▾
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      ▾
      • Lista persoanelor din conducere
        ▾
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      ▾
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
        ▾
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
          ▾
          • Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Ostra
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      ▾
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    ▾
    • Solicitare informatii. Legislatie
      ▾
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      ▾
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      ▾
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Declaratii de avere si de interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    ▾
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    ▾
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
    ▾
    • Statutul Unităţii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorităţii deliberative
    • Dispoziţiile autorităţii executive
    • Documente şi informaţii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    ▾
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
  • Formulare Electronice
  • Sesizări Online
  • Verificare Solicitări